по-русскиEnglishČesky

PROBET s.r.o.
Olomoucká 235/130
796 07 Držovice

e-mail: probet@probet.cz
tel./fax: +420 582 339 457
+420 602 514 035
+420 602 677 743

:: Plnění autocisteren z obalů BIG- BAG

Kontrolní mobilní linka na dávkování sypkých hmot z obalů BIG - BAG do autocisterny

Kapacita „Linky" : 20 m3 /hod (s výpustnými rukávy obalů BIG- BAG o průměru 250 mm) a prostoji „Linky" ne delším než 20 vteřin.  Prostoj „Linky" je čas, kdy „Linka" není plněna materiálem z důvodu nutnosti odebrání prázdného a nasazení plného obalu BIG- BAG.

 

Jedná se o sestavu strojní technologie tvořené těmito hlavními komponenty:

 

a) Debigbegovací zařízení - příjmová násypka pro uložení obalu BIG- BAG o max. rozměrech 1200x1200x1000 mm a max. hmotnosti 1200 kg.

Příjmová násypka je dále osazena pryžovou membránou, příložným vibrátorem o příkonu 0,18 kW a kontrolním sítem - okatost 20x20 mm.

 

b) Expediční šnekový dopravník speciálně konstruovaný pro dopravu sypkých  materiálů i pudrovité  konzistence (např. oxid hořečnatý) bez středového ložiska. Délka: max. 6000 mm, příkon 7,5 kW .

Tento dopravník je opatřen násypkou zaústěnou pod výpad z debigbegovacího zařízení a na výstupu je opatřen výstupovým pryžovým rukávem, který je zaústěn do autocisterny. Pozice šnekového dopravníku je fixována kovovou opěrnou konstrukcí.

 

c) Mobilní nosná konstrukce pro debigbegovací zařízení a šnekový dopravník vč. 4 ks pojezdových kol s pneumatikami a vč. řízení přední nápravy opatřená dále obslužnými plošinami, schodištěm a zábradlím.

d) Elektro ovládání (ruční) je umístěno ve skřínce upevněné na vhodném místě mobilní nosné konstrukce.

 

 

Referenční realizace :  06/2018 pro firmu LOGISTIC NETWORK s.r.o. v Přerově



Zařízení na dávkování sypkých hmot z obalů BIG - BAG do autocisterny v případě, že není možné mít pro mobilní zařízení vyvýšenou pojezdovou rampu o min. výšce 1,2 m

Kapacita „Linky" : 10 - 15 m3 /hod (s výpustnými rukávy obalů BIG- BAG o průměru 250 mm) a prostoji „Linky" ne delším než 20 vteřin.  Prostoj „Linky" je čas, kdy „Linka" není plněna materiálem z důvodu nutnosti odebrání prázdného a nasazení plného obalu BIG- BAG.

Instalace Linky :

Jednotlivé celky Linky jsou sestaveny během montáže na předem připravené betonové patky (zajišťuje investor) a to základě výkresu PROBET pro kotvení patek technologie Linky (vč. sdělené zátěže na patku) a předaného výkresu s rozměry a dispozičním řešením Linky.

Návrh na vhodné umístění Linky v prostorách výrobního areálu v řeší investor s ohledem na obslužnost zařízení pomocí autocisteren.

Výkonové parametry :

Kapacita Linky : 10 - 15 m3 /hod  (s výpustnými rukávy obalů BIG- BAG o průměru 250 mm)

Je to výkon Linky, který počítá i s běžnými manipulační časy s obaly BIG- BAG (tj. zavěšení, přeprava rozvázání, vyprázdnění  a odepnutí obalu )

 

Linka je sestava strojní technologie tvořená těmito hlavními komponenty :

 

a) Debigbegovací zařízení - zařízení pro uložení a vyprazdňování předmětného obalu BIG- BAG (obaly zajišťuje a hradí objednatel) o rozměrech max. (1200x1200x1000 mm) do max. hmotnosti 2000 kg s obsahem příslušného materiálu - viz. výše. Zařízení je osazeno speciální pryžovou membránou pro přenos vibrací, kde obal na ni jen doléhá (nesmí dosednout plnou vahou). Dále je toto zařízení osazeno  příložným vibrátorem o příkonu 0,18 kW a kontrolním ocelovým sítem.

Manipulaci s obaly BIG- BAG zajišťuje elektrický lanový kladkostroj s el. pojezdem o nosnosti 2000 kg  s ovládací hlavicí na kabelu. Obal BIG- BAG je zavěšen na hák kladkostroje pomocí vahadla - viz. foto níže. Výhoda vahadla je ta, že drží tvar obalu a tím zrychluje jeho vyprazdňování.

b) šnekový dopravník speciálně konstruovaný pro dopravu jak „pudrovitých" tak abrazivních materiálů se zesílenou hřídelí a speciálně tvarovanou šnekovnicí s návarem  tvrdokovu na hraně listu E-RAU (bez středového ložiska). Pohonná jednotka - el.motor + převodovka na straně vstupu.  Koncové uložení tlakově mazané.

Tento dopravník je zaústěn pod výpad z debigbegovacího zařízení a na výstupu pak na vstup do elevátoru. Pozice šnekového dopravníku je fixována kovovou opěrnou konstrukcí.

c) elevátor - speciální korečkové zařízení pro vertikální dopravu výše uvedených materiálů v těžkých aplikacích. Jsou určeny především pro provoz při nízké rychlosti a jsou vyrobené ze standardizovaných modulárních součástí.

d)  Nosná ocelová konstrukce zařízení Linky

Jedná se o ocelovou nosnou konstrukci pro debigbegovacího zařízení, šnekový dopravník, elevátor, nosnou jeřábovou drážku pro kladkostroj, obslužné plošiny, „zavětrování",  jednoduchou střešní konstrukci (trapézový plech),  výstupové schodiště a zábradlí.

e) Systém řízení - automat,  pro zabránění spuštění šnekového dopravníku při stojícím elevátoru. Hlídání prokluzu pásu elevátoru, hlídání teploty ložisek elevátoru. Všechny ovládací prvky budou umístěny na dveřích rozvaděče, který bude umístěn na vhodném místě pro obsluhu zařízení Linky.

Reference :

 

V přípravě realizace pro fy Saint-Gobain

02.02.2009

Aktuálně:

  •   Kamerový systém na betonárny 
                                            více zde ...


03.06.2008

 

  • přestavby betonáren SB-20 na větší výkon (míchačka 0,5m³) - vice zde
  • vážení cementových sil
  • pneumaticky zdvíhané vibrační stoly
  • měření vlhkosti písku, betonu


 

Certifikát EN Certifikát EN


Politika jakosti

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ